37.9k
Home  »  Instruire   »   Insolvabilitatea întreprinderii: aspecte juridice și fiscal-contabile

Insolvabilitatea întreprinderii: aspecte juridice și fiscal-contabile

30.09.2021

Proactive

Problemele financiare ale unei întreprinderi și riscul de a nu-și putea îndeplini obligațiile față de creditori sunt motive pentru a fi declarată insolvabilă.

Desfășurarea propriu-zisă a procedurii de insolvabilitate  necesită multă răbdare, informare, timp și trebuie efectuată în conformitate cu legislația actuală.

Indiferent dacă ești proprietarul/directorul unei afaceri sau profesezi în calitate de contabil, probabil te-ai întrebat:

  • În ce temei se înaintează procedura de insolvabilitate?
  • Care sunt rapoartele pe care trebuie să le întocmească contabilul?
  • Cum ajustam bilanțul întreprinderii insolvabile?
  • Care sunt formulele contabile care se vor întocmi o data cu declararea insolvabilității agentului economic?
  • Este posibil un control fiscal?
  • Care sunt consecințele fiscale ale procedurii de insolvabilitate?

Pentru a clarifica toate aspectele de avut în vedere în scopul finalizării cu succes a acestei proceduri, în cadrul seminarului vei obține informații utile oferite de specialista Liliana Stratan, in ceea ce privește procesul de insolvabilitate al unei firme.

PROGRAM

  1. Reglementarea normativă a procedurii de insolvabilitate.Noțiuni generale
  2. Procedura de insolvabilitate – un nou exercițiu financiar. Inventarierea masei debitoare și reflectarea rezultatelor constatate în bilanțul debitorului insolvabil. Evaluarea masei debitoare. Ajustarea bilanțului privind activele. Valorificarea masei debitoare si reflectarea distribuirii rezultatelor valorificării masei debitoare.
  3. Tabelul de creanță – ajustarea bilanțului privind pasivele întreprinderii în baza tabelului de creanțe.
  4. Evidenta decontărilor cu salariații în cadrul procesului de insolvabilitate a întreprinderii.
  5. TVA- Taxarea inversă. Particularități de completare a facturilor fiscale la debitorul insolvabil. Completarea și prezentarea Declarației privind TVA.
  6. Rapoarte fiscale și statistice în cadrul procedurii de insolvabilitate.
  7. Întrebări-răspunsuri.

Seminarul este recomandat pentru administratori, manageri, directori, contabili, juriști etc și se va desfășura într-un mod interactiv, unde poți interveni cu întrebări referitoare la problemele cu care te confrunți, pentru a obține răspunsuri într-o manieră clară și cu un limbaj simplu și accesibil.

De ce nu trebuie sa ratezi acest seminar?

  • pentru că ai șansa să cunoști cadrul legislativ care reglementează procedura de insolvabilitate;
  • deoarece vei învăța să întocmești Tabelul de creanță și să ajustezi bilanțul;
  • deoarece vei ști care sunt particularitățile întocmirii facturilor fiscale în cazul declarării insolvenței, precum și care rapoarte trebuie să la întocmești în asemenea situație;
  • pentru că vei avea ocazia să primești soluțiile impecabile pentru problemele concrete, punctuale, cu care te confrunți tu, personal!
  • în plus, primești gratuit suportul didactic, acces timp de două săptămâni la înregistrarea video a seminarului și, bineînțeles Certificatul de participare.

ASIGURĂ-TE, CĂ CUNOȘȚI TOTUL DESPRE INSOLVABILITATEA ÎNTREPRINDERII!

Data: 27 Octombrie

Ora: 10:00 - 13:00

Trainer: Liliana Stratan - contabil-șef UAAM (Uniunea Administratorilor Autorizați din Moldova), contabil practician cu o experiență de peste 20 ani în companii cu diverse activități, ultimii 10 specializați în contabilitatea întreprinderilor insolvabile

Locație: online

💰Investiția:
de la 39€
👉🏼Vezi prețurile și înregistrează-te aici: https://pro-active.md/insolvabilitate/

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...