37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Conceptul SIA „Registrul electronic al angajaților”, publicat

Conceptul SIA „Registrul electronic al angajaților”, publicat

22.07.2022935 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

În Monitorul Oficial de astăzi, 22 iulie 2022, a fost publicată și a intrat în vigoare Hotărârea Guvernului nr.443 din 29 iunie 2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modalitatea de ținere a Registrului de stat format de Sistemul informațional automatizat „Registrul electronic al angajaţilor”.

Atfel, SI REA reprezintă totalitatea mijloacelor software, hardware, informaționale și organizaționale a sistemelor de transmitere a datelor pentru susținerea informațională a notificării, evidenței, monitorizării și raportării informației cu privire la persoanele angajate din sectorul bugetar. Registrul va conține date privind persoanele angajate din sectorul bugetar și alte mențiuni privind raportul de muncă/serviciu și obiectele de evidență.

Potrivit modificărilor operate asupra Hotărârea Guvernului nr. 681/2020 cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului informațional automatizat „Registrul electronic al angajaților” pentru sectorul bugetar, funcția de posesor a sistemului a fost transferată de la Serviciul Fiscal de Stat la Ministerul Finanțelor.

Destinatarii datelor SIA REA sunt: autoritățile publice, angajatorii, salariații, precum și alte părți interesate, în limitele dreptului de acces la registru, în conformitate cu legislația.

Registrul va fi ținut în formă electronică, în limba română, de către posesorul Registrului care asigură administrarea, dezvoltarea și gestionarea continuă a acestuia.

În Monitorul Oficial de astăzi, 22 iulie 2022, a fost publicată și a intrat în vigoare Hotărârea Guvernului nr.443 din 29 iunie 2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modalitatea de ținere a Registrului de stat format de Sistemul informațional automatizat „Registrul electronic al angajaţilor”.

Atfel, SI REA reprezintă totalitatea mijloacelor software, hardware, informaționale și organizaționale a sistemelor de transmitere a datelor pentru susținerea informațională a notificării, evidenței, monitorizării și raportării informației cu privire la persoanele angajate din sectorul bugetar. Registrul va conține date privind persoanele angajate din sectorul bugetar și alte mențiuni privind raportul de muncă/serviciu și obiectele de evidență.

Potrivit modificărilor operate asupra Hotărârea Guvernului nr. 681/2020 cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului informațional automatizat „Registrul electronic al angajaților” pentru sectorul bugetar, funcția de posesor a sistemului a fost transferată de la Serviciul Fiscal de Stat la Ministerul Finanțelor.

Destinatarii datelor SIA REA sunt: autoritățile publice, angajatorii, salariații, precum și alte părți interesate, în limitele dreptului de acces la registru, în conformitate cu legislația.

Registrul va fi ținut în formă electronică, în limba română, de către posesorul Registrului care asigură administrarea, dezvoltarea și gestionarea continuă a acestuia.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...