37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Ajustarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea SFS

Ajustarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea SFS

16.06.2022398 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Ministerul Finanțelor, în conformitate cu art. 32 alin. (3) din Legea nr. 100/2017, prezintă pentru consultare publică proiectul hotărârii Guvernului privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 395/2017 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Serviciului Fiscal de Stat.

Proiectul prevede modificarea efectivului limită de personal pentru Serviciul Fiscal de Stat, prin reducerea acestuia de la 1931 până la 1800 de unități de personal. Astfel, numărul de 131 locuri care se reduc potrivit proiectului reprezintă locuri vacante, fiind formate ca urmare a eficientizării funcțiilor autorității fiscale.

O altă completare ține de atribuțiile SFS. Autorii propun ca Regulamentul să fie completat cu prevederea conform căreia SFS va stabili criteriile de determinare a contribuabililor care, la efectuarea livrărilor impozabile cu TVA pe teritoriul ţării, sunt obligaţi să prezinte cumpărătorului (beneficiarului) factura fiscală electronica și să aprobe lista acestora.

Propunerile părților interesate, cu privire la proiectul menționat pot fi expediate până pe data de 24 iunie 2022. Acestea pot fi trasmise în adresa persoanei responsabile: 

  1. Zghibarță Adriana (Inspector, Direcția expertiză juridică)
    Tel . 022 82 33 97 / Email: adriana.zghibarta@sfs.md

Ministerul Finanțelor, în conformitate cu art. 32 alin. (3) din Legea nr. 100/2017, prezintă pentru consultare publică proiectul hotărârii Guvernului privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 395/2017 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Serviciului Fiscal de Stat.

Proiectul prevede modificarea efectivului limită de personal pentru Serviciul Fiscal de Stat, prin reducerea acestuia de la 1931 până la 1800 de unități de personal. Astfel, numărul de 131 locuri care se reduc potrivit proiectului reprezintă locuri vacante, fiind formate ca urmare a eficientizării funcțiilor autorității fiscale.

O altă completare ține de atribuțiile SFS. Autorii propun ca Regulamentul să fie completat cu prevederea conform căreia SFS va stabili criteriile de determinare a contribuabililor care, la efectuarea livrărilor impozabile cu TVA pe teritoriul ţării, sunt obligaţi să prezinte cumpărătorului (beneficiarului) factura fiscală electronica și să aprobe lista acestora.

Propunerile părților interesate, cu privire la proiectul menționat pot fi expediate până pe data de 24 iunie 2022. Acestea pot fi trasmise în adresa persoanei responsabile: 

  1. Zghibarță Adriana (Inspector, Direcția expertiză juridică)
    Tel . 022 82 33 97 / Email: adriana.zghibarta@sfs.md

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...