37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Noua lege cu privire la publicitate, publicată în Monitorul Oficial

Noua lege cu privire la publicitate, publicată în Monitorul Oficial

08.04.20221.169 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

În Monitorul Oficial de astăzi, 8 aprilie 2022, a fost publicată Legea cu privire la publicitate nr. 62 din 17 martie 2022. Elaborarea legii a fost dictată de necesitatea de îmbunătățire a reglementărilor în domeniul publicității, de o manieră care să contribuie la crearea unui climat adecvat de dezvoltare a pieței de publicitate, în care să primeze responsabilitatea socială a tuturor actorilor implicați în activități publicitare prin:

  • instituirea reglementărilor tematice, conforme standardelor europene și internaționale în domeniu;
  • consacrarea reglementărilor, necesare pentru protecția mass-media și a altor categorii de difuzori de publicitate;
  • crearea cadrului normativ-juridic privind difuzarea publicității politice în perioada extralelectorală;
  • crearea regimului juridic al mesajelor de interes public (publicității sociale) în Republica Moldova;
  • instituirea reglementărilor privind publicitatea comercială, conforme legislației europene și standardelor internaționale în domeniu.
  • promovarea autoreglementării în domeniul publicității, etc.

Adoptarea prezentei legi a avut drept finalitate instituirea standardelor și bunelor practici internațional în legislația națională din domeniul publicității.

Prezenta lege va intra în vigoare după expirarea termenului de 9 luni de la data publicării în Monitorul Oficial.

În Monitorul Oficial de astăzi, 8 aprilie 2022, a fost publicată Legea cu privire la publicitate nr. 62 din 17 martie 2022. Elaborarea legii a fost dictată de necesitatea de îmbunătățire a reglementărilor în domeniul publicității, de o manieră care să contribuie la crearea unui climat adecvat de dezvoltare a pieței de publicitate, în care să primeze responsabilitatea socială a tuturor actorilor implicați în activități publicitare prin:

  • instituirea reglementărilor tematice, conforme standardelor europene și internaționale în domeniu;
  • consacrarea reglementărilor, necesare pentru protecția mass-media și a altor categorii de difuzori de publicitate;
  • crearea cadrului normativ-juridic privind difuzarea publicității politice în perioada extralelectorală;
  • crearea regimului juridic al mesajelor de interes public (publicității sociale) în Republica Moldova;
  • instituirea reglementărilor privind publicitatea comercială, conforme legislației europene și standardelor internaționale în domeniu.
  • promovarea autoreglementării în domeniul publicității, etc.

Adoptarea prezentei legi a avut drept finalitate instituirea standardelor și bunelor practici internațional în legislația națională din domeniul publicității.

Prezenta lege va intra în vigoare după expirarea termenului de 9 luni de la data publicării în Monitorul Oficial.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...