Atenţie, statele de personal ale unităţii!
Atenţie, statele de personal ale unităţii !
Stimaţi cititori, vă reamintim, că conform Codului Muncii al RM (alin. c), punct 2, art. 10), angajatorul este obligat să aprobe în prima lună a fiecărui an calendaristic ( adică în ianuarie), statele de personal ale unităţii şi în termen de 2 luni de la data aprobării acestora, se prezintă (în formă scrisă sau electronică), un exemplar al statelor de personal inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază de competenţă este amplasată unitatea.
Cu alte cuvinte termenul limită de prezentare a acestora este 31 martie.
Totodată pentru întreprinderile nou create lista statelor se aprobă în prima lună de la începutul activităţii şi de asemenea, în termen de 2 luni de la data aprobării acestora, se prezintă (în formă scrisă sau electronică) inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază de competenţă este amplasată unitatea.
Formularul statelor de personal a fost aprobat în Convenţia colectivă nr. 12 din 09.07.2012 şi arată astfel.
Chiar daca sunt 2 persoane angajate (administrator, contabil) trebuie de prezentat ?
Sunt careva sanctiuni in cazul neprezentarii acestei informatii sau inca nu au fost aprobate??? Au fost careva completari in Codul Contraventional? Sau se inscrie sub art.55 incalcarea legislatiei muncii, amenda de 350-450 u.c. aplicate persoanei juridice.
exceptii nu sint
Da Sabina!!! Nu conteaza cati angajati aveti.
la sigur nimereste la incalcarea legislatiei muncii
Unde si cum se poate prezenta in forma electronica statele de personal
http://ism.gov.md/ro/content/prezentarea-statelor-de-personal
Aici gasesti toata informatia, plus ghid de utilizare.
la ce e-mail de transmis statele în formă electronică?
Mulţumesc anticipat!
Dar daca in firma sunt 2 persoane(director, contabil) ambii prin cumul fara plata, tot trebuie prezentata?
Si totusi la ce e-mail transmitem statele de personal?
la ce e-mail transmitem statele????
daca sunteti cu adresa din municipiul Chisinau prezentati lista de state de personal la urmatoarea adresa de mail: itmchisinau@im.gov.md, daca sunteti cu adresa in alta parte vizitati urmatorul link: http://www.inspectiamuncii.md/?lang=ro&menu_id=6,
itmchisinau@im.gov.md
Pe ce nr. de telefon pot sa sun
da trebuie…
Anul acesta este obligator de prezentat statele la inspectia muncii sau nu? am auzit alte variante
Buna ziua! spuneti va rog daca contabilul este angajat la 0,5 salariu in coloana 3 „unitati,nr” se va scrie 0,5 sau totusi 1, si persoana angajata prin cumul se specifica cumva?
imi spuneti va rog statele de personal se intocmesc pentru anul 2015???si cum se completeaza la o intreprindere care are un singur angajat vinzator produse alimentare la 0.5 salariu cu 4 ore pe zi…..
1daca nu am angajati si este intreprindere individuala e nevoie de prezentat statele
Sunt Conducator la Intreprindere Individuala si sunt la pensie si am un angajat la 0.3 unitati,spunetimi va rog in ce mod si cum se prezinta statele de personal in forma electronica
Spuneti va rog la ce email se poate de timis informatia referitor la statele de personal?
Buna ziua
Cum pot corecta situatia
Statale de personal 2016 nu au fost prezenyate
Buna ziua. Spunetimi va rog daca este vriun formular tipizat de prezentare a statelor? Ce informatie este necesara de inclus in prezentarea documentului?
Multumesc!