Scanarea informației din carnetele de muncă, privind activitatea realizată până la 01.01.1999
În scopul completării conturilor personale de asigurări sociale cu informația privind stagiul de muncă realizat pînă la 1 ianuarie 1999, Casa Națională de Asigurări Sociale, în termenele prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 426 din 15.05.2018 a realizat procesul de scanare a informației din carnetele de muncă ale persoanelor asigurate, care au desfășurat activitate în perioada de până la 01.01.1999.
Actualmente, persoanele fizice care nu sunt beneficiare de pensii și a căror carnete de muncă conțin informație privind activitatea de muncă realizată în perioada de pînă la 01.01.1999 și nu au fost scanate până la etapa actuală, au posibilitatea de a le prezenta la subdiviziunea teritorială a CNAS din raza domiciliului pentru scanare și completare a conturilor personale de asigurări sociale.
Pentru a vă asigura că informația din carnetele de muncă a fost scanată, urmează să verificați ultima pagină a carnetului de muncă, care trebuie să conțină mențiunea ”Scanat conform Hotărârii Guvernului nr. 426/2018”.