La data de 2 decembrie 2025, în intervalul 17:00-20:00, vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul mai multor sisteme informaționale, după cum urmează:
- SIA „e-Cerere”, modulul „Înregistrarea online a contribuabililor”;
- SIA „Declarația electronică-persoane juridice”, ajustarea raportului prezentat către BNS: 29-agr (anual), Formularul IZDPAR20- eliminarea link-urilor suplimentare din tabelul Declarației, Formularul ISAPTI17 – autocompletarea câmpului „Numărul de înscrieri”, implementarea noului Formular IUPT24.
- SIA „Colectarea informației din surse indirecte”, ajustarea Anexei nr. 1, Anexei nr. 12, cât și dezvoltarea Anexei nr. 111.
- SIA „e-Factura”, înlăturarea deficiențelor identificate de contribuabili.
Totodată, în cazul depistării eventualelor deficiențe tehnice, pentru a facilita remedierea acestora cât mai rapidă, recomandăm contactarea Centrului Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat, la numărul de telefon 080001525, tasta 2.
Echipa SFS depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniențe și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
