37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   SII AOAM – Proiectul HG cu privire la Sistemului Informațional Integrat „Asigurarea Obligatorie de Asistență Medicală”

SII AOAM – Proiectul HG cu privire la Sistemului Informațional Integrat „Asigurarea Obligatorie de Asistență Medicală”

13.11.2020360 views
(1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Proiectul Hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului Informațional Integrat „Asigurarea Obligatorie de Asistență Medicală” (în continuare – SII AOAM) este elaborat de către Compania Națională de Asigurări în Medicină.

SII AOAM are drept scop asigurarea evidenței și punerea la dispoziția tuturor celor interesați (autorități și instituții ale statului, entități, societatea civilă, cetățeni) a informației actualizate cu privire la sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală al Republicii Moldova.

Prin crearea SII AOAM vor fi atinse următoarele obiective:
1) asigurarea transparenței privind controlul și gestionarea fondurilor AOAM;
2) evidența persoanelor asigurate și neasigurate;
3) evidența persoanelor înregistrate la medicul de familie;
4) evidența primelor de asigurare obligatorie de asistență medicală achitate;
5) evidența prestatorilor de servicii medicale și farmaceutice;
6) evidența și raportarea rețetelor pentru medicamente și dispozitive medicale compensate;
7) evidența și raportarea volumelor de asistență medicală prestate de către prestatorii de servicii medicale;
8) evidența și raportarea utilizării de către prestatorii de servicii medicale a mijloacelor financiare alocate din fondurile AOAM;
9) elaborarea rapoartelor statistice și analitice destinate atât Companiei Naționale de Asigurări în Medicină, cât și altor părți interesate.

Principalii beneficiari ai implementării sistemului sunt cetățenii, ale căror contribuții la fondul AOAM, vor fi gestionate într-o manieră mai corectă și eficientă. Acest lucru va duce indirect la accesul către servicii medicale de calitate mai sporită. SII AOAM va fi interoperabil cu alte sisteme informatice şi baze de date din sectoarele tangențiale cu sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală.

Data limită pentru comentarii: 27.11.2020

Persoane responsabile
Sergiu UNGUREANU,
Șef Secția audit și securitatea sistemelor informaționale,
tel 22 780 285

Proiectul Hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului Informațional Integrat „Asigurarea Obligatorie de Asistență Medicală” (în continuare – SII AOAM) este elaborat de către Compania Națională de Asigurări în Medicină.

SII AOAM are drept scop asigurarea evidenței și punerea la dispoziția tuturor celor interesați (autorități și instituții ale statului, entități, societatea civilă, cetățeni) a informației actualizate cu privire la sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală al Republicii Moldova.

Prin crearea SII AOAM vor fi atinse următoarele obiective:
1) asigurarea transparenței privind controlul și gestionarea fondurilor AOAM;
2) evidența persoanelor asigurate și neasigurate;
3) evidența persoanelor înregistrate la medicul de familie;
4) evidența primelor de asigurare obligatorie de asistență medicală achitate;
5) evidența prestatorilor de servicii medicale și farmaceutice;
6) evidența și raportarea rețetelor pentru medicamente și dispozitive medicale compensate;
7) evidența și raportarea volumelor de asistență medicală prestate de către prestatorii de servicii medicale;
8) evidența și raportarea utilizării de către prestatorii de servicii medicale a mijloacelor financiare alocate din fondurile AOAM;
9) elaborarea rapoartelor statistice și analitice destinate atât Companiei Naționale de Asigurări în Medicină, cât și altor părți interesate.

Principalii beneficiari ai implementării sistemului sunt cetățenii, ale căror contribuții la fondul AOAM, vor fi gestionate într-o manieră mai corectă și eficientă. Acest lucru va duce indirect la accesul către servicii medicale de calitate mai sporită. SII AOAM va fi interoperabil cu alte sisteme informatice şi baze de date din sectoarele tangențiale cu sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală.

Data limită pentru comentarii: 27.11.2020

Persoane responsabile
Sergiu UNGUREANU,
Șef Secția audit și securitatea sistemelor informaționale,
tel 22 780 285

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...