37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   SFS prezintă pentru consultare publică proiectul cu privire la aprobara formularul GCS-2021

SFS prezintă pentru consultare publică proiectul cu privire la aprobara formularul GCS-2021

12.11.2021800 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Serviciul Fiscal de Stat prezintă pentru consultare publică proiectul Ordinului SFS cu privire la aprobarea formularului și a modului de completare a solicitării privind acordarea din bugetul de stat a compensației salariaților pentru implementarea măsurilor speciale privind asigurarea securității, protecției vieții și sănătății populației (GCS-2021), elaborat în temeiul pct. 9 și 16 din Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 316/2021 cu privire la aprobarea unor măsuri de susținere a angajatorilor și salariaților în condițiile aplicării măsurilor de restricție pe perioada pandemiei de COVID-19.

Formularul „Solicitare privind acordarea din bugetul de stat a compensației salariaților pentru implementarea măsurilor speciale privind asigurarea securității, protecției vieții și sănătății populației (GCS-2021)” (în continuare – formularul GCS-2021) se completează și se depune de către angajator prin intermediul Ghișeului unic de raportare electronică – raportare.gov.md.

Potrivit Ordinului, formularul GSC-2021 conține următoarele compartimente:

  • compartimentul Angajatorul care se referă la datele de indentificare ale angajatorului;
  • compartimentul Salariatul/Salariații care va cuprinde datele de identificare a salariatului/salariaților, salariul mediu zilnic al salariatului, numărul de zile pentru care se solicită compensația precum și suma compensației;
  • compartimentul Perioada în care se solicită compensația va cuprinde informații despre luna și anul pentru care angajatorul prezintă solicitarea de acordare a compensației.

Totodată, solicitarea se consideră a fi depusă după semnarea electronică și expedierea acesteia de către angajatorul care solicită plata compensației.

Persoana responsabilă:
Cebotarenco Igor (Inspector) 
Tel . 022 82 34 10/ Email : igor.cebotarenco@sfs.md

Data limită pentru comentarii: 13.11.2021

Serviciul Fiscal de Stat prezintă pentru consultare publică proiectul Ordinului SFS cu privire la aprobarea formularului și a modului de completare a solicitării privind acordarea din bugetul de stat a compensației salariaților pentru implementarea măsurilor speciale privind asigurarea securității, protecției vieții și sănătății populației (GCS-2021), elaborat în temeiul pct. 9 și 16 din Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 316/2021 cu privire la aprobarea unor măsuri de susținere a angajatorilor și salariaților în condițiile aplicării măsurilor de restricție pe perioada pandemiei de COVID-19.

Formularul „Solicitare privind acordarea din bugetul de stat a compensației salariaților pentru implementarea măsurilor speciale privind asigurarea securității, protecției vieții și sănătății populației (GCS-2021)” (în continuare – formularul GCS-2021) se completează și se depune de către angajator prin intermediul Ghișeului unic de raportare electronică – raportare.gov.md.

Potrivit Ordinului, formularul GSC-2021 conține următoarele compartimente:

  • compartimentul Angajatorul care se referă la datele de indentificare ale angajatorului;
  • compartimentul Salariatul/Salariații care va cuprinde datele de identificare a salariatului/salariaților, salariul mediu zilnic al salariatului, numărul de zile pentru care se solicită compensația precum și suma compensației;
  • compartimentul Perioada în care se solicită compensația va cuprinde informații despre luna și anul pentru care angajatorul prezintă solicitarea de acordare a compensației.

Totodată, solicitarea se consideră a fi depusă după semnarea electronică și expedierea acesteia de către angajatorul care solicită plata compensației.

Persoana responsabilă:
Cebotarenco Igor (Inspector) 
Tel . 022 82 34 10/ Email : igor.cebotarenco@sfs.md

Data limită pentru comentarii: 13.11.2021

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...