37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   SFS a publicat Ghidul utilizatorului SI „e-Factura” versiunea 2.0

SFS a publicat Ghidul utilizatorului SI „e-Factura” versiunea 2.0

18.10.2021500 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

La data de 18 octombrie 2021, Serviciul Fiscal de Stat a publicat Ghidul utilizatorului SI „e-Factura” v.2.0.

Despre SI „e-Factura”

Sistemul informațional „e-Factura” (în continuare – SI „e-Factura”) reprezintă portalul electronic care este elaborat pentru asigurarea contribuabililor cu o soluție informațională capabilă de a înlocui mecanismul tradițional de păstrarea a facturilor fiscale pe mijloace de hârtie cu un mecanism modern bazat pe tehnologiile informaționale. SI „e-Factura” de asemenea îndeplinește funcția de validare a facturilor fiscale electronice cu scopul de a stabili corectitudinea completării acestora, ceea ce reduce riscul legat de tranzacție economică.

Printre funcțiile tehnice ale sistemului pot fi enumerate următoarele:

  • Autentificarea utilizatorilor;
  • Divizarea utilizatorilor în bază de roluri în cadrul sistemului;
  • Acordarea unui spațiu personal de lucru al utilizatorului în cadrul sistemului, în bază de rolul obținut;
  • Prezentarea interfețelor electronice pentru evidența facturilor fiscale;
  • Divizarea interfeței de lucru al agentului economic (utilizator) în trei sub-categorii: furnizor, cumpărător și transportator, în funcție de rolul de participare la tranzacția economică.

La data de 18 octombrie 2021, Serviciul Fiscal de Stat a publicat Ghidul utilizatorului SI „e-Factura” v.2.0.

Despre SI „e-Factura”

Sistemul informațional „e-Factura” (în continuare – SI „e-Factura”) reprezintă portalul electronic care este elaborat pentru asigurarea contribuabililor cu o soluție informațională capabilă de a înlocui mecanismul tradițional de păstrarea a facturilor fiscale pe mijloace de hârtie cu un mecanism modern bazat pe tehnologiile informaționale. SI „e-Factura” de asemenea îndeplinește funcția de validare a facturilor fiscale electronice cu scopul de a stabili corectitudinea completării acestora, ceea ce reduce riscul legat de tranzacție economică.

Printre funcțiile tehnice ale sistemului pot fi enumerate următoarele:

  • Autentificarea utilizatorilor;
  • Divizarea utilizatorilor în bază de roluri în cadrul sistemului;
  • Acordarea unui spațiu personal de lucru al utilizatorului în cadrul sistemului, în bază de rolul obținut;
  • Prezentarea interfețelor electronice pentru evidența facturilor fiscale;
  • Divizarea interfeței de lucru al agentului economic (utilizator) în trei sub-categorii: furnizor, cumpărător și transportator, în funcție de rolul de participare la tranzacția economică.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...