37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi generale   »   Trei moduri în care să câştigi încrederea clienţilor

Trei moduri în care să câştigi încrederea clienţilor

24.05.2016905 views ECOnomist.md
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabilă. Sunt atractive pentru că le permit să cumpere mai mult cu aceeaşi sumă de bani. Consumatorii sunt de multe ori circumspecţi în faţa preţurilor mici pentru că asociază preţurile reduse cu calitatea proastă.

Pentru a câştiga încrederea clienţilor este important să le explicaţi cum aţi obţinut acest raport atractiv între preţ şi calitate. Poate fi vorba despre eficientizarea producţiei, de identificarea unor furnizori mai ieftini.

1. Explicaţi pe înţelesul consumatorilor inovaţiile pe care le-aţi introdus şi alegeţi canalele de comunicare potrivite. Comunicarea acestor lucruri convinge clienţii că merită să cumpere produsul şi că nu vor fi păcăliţi.

2. Asiguraţi-vă că clienţii percep diferenţa între produsele dumneavoastră şi cele ale concurenţilor. Nu este suficient dacă aveţi un preţ mai mic pentru oferta dumneavoastră. Dacă grupul-ţintă nu observă şi nu apreciază acest lucru, toate eforturile de a reduce costurile sunt inutile.

3. Un aspect important în comparaţia produselor şi serviciilor proprii cu cele ale concurenţei este percepţia calităţii. Clieţii trebuie convinşi că oferta dumneavoastră este cel puţin la acelaşi nivel cu cel al concurenţei. Totodată, dacă aduceţi mai multe avantaje decât concurenţii, trebuie să comunicaţi acest lucru cât mai eficient cu putinţă. După achiziţionarea produsului dumneavoastră, clienţii trebuie să simtă satisfacţia că au realizat o achiziţie bună. Dacă sunt multumiţi, vor cumpăra produsele din nou, devenind clienţi loiali.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...