37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi generale   »   Rând electronic: Fluxul de cetățeni, gestionat ALTFEL decât până acum la centrele multifuncționale ale Agenției Servicii Publice

Rând electronic: Fluxul de cetățeni, gestionat ALTFEL decât până acum la centrele multifuncționale ale Agenției Servicii Publice

23.04.2018272 views Ziarul Național.md
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Agenția Servicii Publice a lansat pe 21 aprilie, un nou sistem electronic de gestionare a fluxului de cetățeni - în baza rândului electronic cu tichet virtual.

Aplicația a trecut cu brio primul test la lansarea Centrului Multifuncțional Ocnița, iar responsabilii au concluzionat că aceasta este „o metodă modernă, utilă și accesibilă".

Astfel, pentru a obține un tichet virtual din sistem, solicitantul trebuie să dispună de un telefon mobil cu care se va conecta la rețeaua WI-FI a Centrului. Ulterior, prin intermediul browserului Google Chrome, se introduce codul „10.7.26.10:81" și se selectează oficiul și serviciul dorit.

Informația privind statutul solicitantului în sistem se actualizează online și poate fi vizualizată pe ecranul telefonului mobil, în raza de acoperire a rețelei WI-FI.

Agenția Servicii Publice, a deschis până acum patru centre multifuncționale pe teritoriul R. Moldova.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...