+373 22224937

office@contabilsef.md

Nu au fost gasit nimic!

ContabilSef Logo
  • Noutăţi
    • Contabilsef.md
    • Știri
  • Articole
    • Contabilitate
    • Fiscalitate
    • Întrebări-Răspunsuri
    • Resurse Umane
    • Sinteza Monitorului Oficial
    • Diverse
  • Instruire
    • Orarul seminarelor
    • Cursuri video
  • Servicii
    • Consultații online
    • Revista electronică ”Contabilsef.md”
    • Ziua internațională a contabililor
    • Abonamente la revistă
    • Completăm Declarația VEN12
  • Informaţii utile
    • Indicatori fiscali
    • SNC 2020
    • Formulare
      • Contabile
        • Documente primare cu regim special
        • Documente primare
      • Fiscale
      • Rapoarte statistice
      • Situatii financiare
    • Modele de contracte
    • Planul de conturi
    • Legislația
      • Legislația contabilă
        • Acte normative
        • Scrisori
      • Legislaţia fiscală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Codul Fiscal
        • Impozitarea internationala
        • Acte ale autorităților locale publice
      • Legislaţia muncii
        • Acte normative
        • Codul Muncii
      • Asigurarea socială şi medicală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Tratate internaționale
  • Despre noi
  • Contacte

Nu au fost gasit nimic!

ContabilSef Logo
  • Noutăţi
    • Contabilsef.md
    • Știri
  • Articole
    • Contabilitate
    • Fiscalitate
    • Întrebări-Răspunsuri
    • Resurse Umane
    • Sinteza Monitorului Oficial
    • Diverse
  • Instruire
    • Orarul seminarelor
    • Cursuri video
  • Servicii
    • Consultații online
    • Revista electronică ”Contabilsef.md”
    • Ziua internațională a contabililor
    • Abonamente la revistă
    • Completăm Declarația VEN12
  • Informaţii utile
    • Indicatori fiscali
    • SNC 2020
    • Formulare
      • Contabile
        • Documente primare cu regim special
        • Documente primare
      • Fiscale
      • Rapoarte statistice
      • Situatii financiare
    • Modele de contracte
    • Planul de conturi
    • Legislația
      • Legislația contabilă
        • Acte normative
        • Scrisori
      • Legislaţia fiscală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Codul Fiscal
        • Impozitarea internationala
        • Acte ale autorităților locale publice
      • Legislaţia muncii
        • Acte normative
        • Codul Muncii
      • Asigurarea socială şi medicală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Tratate internaționale
  • Despre noi
  • Contacte
Contact information

+373 22224937

office@contabilsef.md

Follow us
    Știri
    Orice afacere poate fi salvată cu decizii corecte: 5 metode prin care poţi reduce costurile
    14.12.2016
    Sursă
    SursaECOnomist.md

    Orice afacere poate fi salvată cu decizii corecte: 5 metode prin care poţi reduce costurile


    Reducerea costurilor este vitală pentru o afacere, mai ales în perioade mai dificile. Concedierile nu sunt o soluție strategică bună, însă există câteva instrumente extrem de utile și pe termen lung.

    Orice antreprenor sau manager are de luat de-a lungul timpului decizii destul de dificile când vine vorba despre reducerile de cheltuieli. Nu trebuie să uităm că aceste tăieri ar trebui făcute având în minte o strategie cât mai bine definită și nu haotic, doar pentru a avea facturi mai mici la finalul lunii. Orice bun manager știe că tăierile salariale și concedierile duc la rezultate dezastruoase pe termen lung, calea cea mai bună fiind câteva alegeri strategice. Iată cum se pot tăia costurile unei afaceri fără decizii care să afecteze angajații:

    1. Redu masiv costurile cu mașinile. Cum poți face asta

    O flotă auto este necesară aproape oricărui tip de business, chiar și dacă vorbim despre câteva mașini. Costurile cu ele se pot reduce în mare măsură cu ajutorul unei astfel de firme de leasing operațional. După cum vezi, ea se ocupă de tot - de la RCA și reparații în cazul unor avarii, până la punerea la dispoziție a unei mașini pe durata reparațiilor. Taxe, impozite, cheltuieli administrative - de toate se ocupă compania de leasing, fără ca tu și angajații tăi să pierdeți vremea cu nenumărate hârtii.

    Mai mult decât atât, pentru că tot firma de leasing se va ocupa și de înlocuirea mașinii când e cazul, tu nu vei fi nevoit să sistezi activitatea. Nu este doar o modalitate de a tăia costurile, ci și una prin care administrarea flotei se face mai comod.

    2.Taie din cheltuielile cu chiria și utilitățile printr-o metodă extrem de simplă

    Lucratul de acasă este o modalitate foarte utilă de a mai tăia din costuri. Poți să implementezi un program în care se lucrează de acasă în fiecare vineri sau luni sau să dai posibilitatea lucrului de acasă în permanență pentru unii dintre angajați. În prezent, cu un laptop și o conexiune la internet se poate lucra la fel de bine de oriunde. În plus, și angajații vor fi încântați să lucreze de acasă, pentru că vor economisi timp în felul acesta.

    3. Încearcă o abordare nouă în ceea ce privește angajații

    Când ai nevoie de oameni, însă bugetul este limitat, ia în considerare colaboratorii externi. Costurile sunt mult mai mici și vei găsi o mulțime de freelanceri profesioniști. Costurile cu un colaborator extern sunt mult mai scăzute decât în cazul în care angajezi o persoană cu un contract individual de muncă.

    4. Analizează cu atenție și renunță la cheltuielile inutile

    Dacă nevoia de a tăia costurile este stringentă, e cazul să îți rezervi o zi pentru a analiza absolut toate contractele care sunt în derulare. S-ar putea să descoperi că o mulțime de bani se duc lunar pe lucruri inutile sau pe abonamente scumpe. Poți renegocia contractul cu instituția bancară cu care colaborezi sau cu furnizorul de internet sau alte astfel de servicii. S-ar putea să faci economii substanțiale, așa că merită pe deplin efortul de a analiza contractele.

    5. Barter cu furnizorii, o soluție de luat în calcul

    Orice business este, la rândul său, client pentru un alt business. Dacă reușești să obții contracte de barter pentru anumite servicii, poți tăia o mulțime de cheltuieli. Gândește-te cu atenție la furnizorii pe care îi ai și ia în calcul o ofertă pentru ei, așa încât, în loc să le plătești serviciile, să le pui la dispoziție produsele sau serviciile tale.

    TAGS:
    14.12.2016
    ECOnomist.md
    Share:
    Comentarii

    articol form name icon
    articol form email icon
    articol form message icon
    Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate *

    Instruire

    Vezi toate

    Cursuri video

    contabilsef.md

    Mai detaliat
    ContabilSef Logo

    Contabilsef.md este pagina web destinată contabililor, auditorilor, consultanților fiscali și specialiștilor în resurse umane. Vizitând pagina noastră, vă veți extinde cunoștințele privind contabilitatea, impozitarea, modul corect de organizare a evidenței contabile, întocmirea completă și corectă a rapoartelor și declarațiilor fiscale și multe alte. Totodată puteți găsi o mulțime de materiale relevante legate de aplicarea legislației fiscale și cea a muncii.

    ContabilSef LogoContabilSef Logo
    +373 22224937+373 60347700
    office@contabilsef.md

    Chișinău, str. Mitropolit
    Varlaam 65, of.313, MD-2001

    Despre noi

    • Contacte
    • Consultații online
    • Termeni și condiții
    • Despre noi

    Noutăţi

    • Contabilsef.md
    • Știri

    Articole

    • Contabilitate
    • Fiscalitate
    • Întrebări-Răspunsuri
    • Resurse Umane
    • Sinteza Monitorului Oficial
    • Diverse

    Informaţii utile

    • Indicatori fiscali
    • SNC 2020
    • Formulare
    • Modele de contracte
    • Planul de conturi
    • Legislația

    Contacte

    +373 22224937+373 60347700
    office@contabilsef.md

    Chișinău, str. Mitropolit
    Varlaam 65, of.313, MD-2001

    2023 © ContabilSef

    With CreativSoft