37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi generale   »   Comunicat cu privire la eliberarea certificatului ce atestă rezidența și impozitul pe venit achitat de către nerezidenți în Republica Moldova

Comunicat cu privire la eliberarea certificatului ce atestă rezidența și impozitul pe venit achitat de către nerezidenți în Republica Moldova

17.08.2016469 views Serviciul Fiscal de Stat
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Inspectoratul Fiscal Principal de Stat comunică că eliberarea formelor tipizate ce atestă rezidența și impozitul pe venit achitat de către nerezidenți în Republica Moldova se efectuează de către inspectoratele fiscale teritoriale în scopul aplicării prevederilor convențiilor (acordurilor) pentru evitarea dublei impuneri și prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit și pe proprietate.

Pentru atestarea rezidenței Republicii Moldova, persoanele fizice și juridice rezidente ale Republicii Moldova, precum și persoanele cetățeni străini care au obținut statut de rezident al Republicii Moldova prezintă cererea Forma CCR-15.

În cazul pierderii sau deteriorării certificatelor eliberate anterior, organul fiscal, în baza unei cereri întocmite de contribuabil în formă liberă, va elibera certificatul solicitat până la expirarea termenului de prescripție prevăzut de convențiile (acordurile) pentru evitarea dublei impuneri, sub numărul inițial, cu mențiunea „Duplicat" și cu indicarea datei de eliberare a acestuia.

De asemenea, remarcăm că certificatul de rezidență se eliberează o dată pe an, pentru fiecare persoană fizică sau juridică, indiferent de numărul, regularitatea şi tipul de venit achitat, în baza cererii Forma CCR-15, depuse de către solicitant.

Pentru a solicita certificatul de rezidență urmează să vă adresați la IFS teritoriale din raza de deservire, iar pentru informații suplimentare puteți accesa rubrica Contribuabili/Certificate de rezidență.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...