+373 22224937

office@contabilsef.md

Nu au fost gasit nimic!

ContabilSef Logo
  • Noutăţi
    • Contabilsef.md
    • Știri
  • Articole
    • Contabilitate
    • Fiscalitate
    • Întrebări-Răspunsuri
    • Resurse Umane
    • Sinteza Monitorului Oficial
    • Diverse
  • Instruire
    • Orarul seminarelor
    • Cursuri video
  • Servicii
    • Consultații online
    • Revista electronică ”Contabilsef.md”
    • Ziua internațională a contabililor
    • Abonamente la revistă
    • Completăm Declarația VEN12
  • Informaţii utile
    • Indicatori fiscali
    • SNC 2020
    • Formulare
      • Contabile
        • Documente primare cu regim special
        • Documente primare
      • Fiscale
      • Rapoarte statistice
      • Situatii financiare
    • Modele de contracte
    • Planul de conturi
    • Legislația
      • Legislația contabilă
        • Acte normative
        • Scrisori
      • Legislaţia fiscală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Codul Fiscal
        • Impozitarea internationala
        • Acte ale autorităților locale publice
      • Legislaţia muncii
        • Acte normative
        • Codul Muncii
      • Asigurarea socială şi medicală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Tratate internaționale
  • Despre noi
  • Contacte

Nu au fost gasit nimic!

ContabilSef Logo
  • Noutăţi
    • Contabilsef.md
    • Știri
  • Articole
    • Contabilitate
    • Fiscalitate
    • Întrebări-Răspunsuri
    • Resurse Umane
    • Sinteza Monitorului Oficial
    • Diverse
  • Instruire
    • Orarul seminarelor
    • Cursuri video
  • Servicii
    • Consultații online
    • Revista electronică ”Contabilsef.md”
    • Ziua internațională a contabililor
    • Abonamente la revistă
    • Completăm Declarația VEN12
  • Informaţii utile
    • Indicatori fiscali
    • SNC 2020
    • Formulare
      • Contabile
        • Documente primare cu regim special
        • Documente primare
      • Fiscale
      • Rapoarte statistice
      • Situatii financiare
    • Modele de contracte
    • Planul de conturi
    • Legislația
      • Legislația contabilă
        • Acte normative
        • Scrisori
      • Legislaţia fiscală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Codul Fiscal
        • Impozitarea internationala
        • Acte ale autorităților locale publice
      • Legislaţia muncii
        • Acte normative
        • Codul Muncii
      • Asigurarea socială şi medicală
        • Acte normative
        • Scrisori
        • Tratate internaționale
  • Despre noi
  • Contacte
Contact information

+373 22224937

office@contabilsef.md

Follow us
    Știri
    Cinci greșeli care te îndepărtează de obținerea unui job
    02.02.2016
    Sursă
    SursaECOnomist.md

    Cinci greșeli care te îndepărtează de obținerea unui job


    Ai crede că va urma o lungă prelegere despre „nu întârzia la interviu, îmbracă-te adecvat, ai grijă cum vorbești, ai grijă la limbajul trupului". Nu, nu o să îți vorbim despre aceste aspecte, căci probabil le știi și tu pe acelea, ci despre, mai degrabă, „finețuri" pe care le scapi cu vederea și care, din păcate, te pot conduce către eșec.

    1. Nu „ți-ai făcut temele"

    Cercetările cu privire la compania în care dorești să te angajezi înseamnă mai mult decât un search pe Google. Pe lângă asta, înseamnă să mergi la interviu cu niște întrebări corecte, care să dovedească faptul că ai făcut puțină cercetare și că te interesează postul oferit de ei. Caută-l pe responsabilul de HR pe LinkedIn ori Facebook, familiarizează-te cu el (virtual). Caută, tot în Social Media, și compania pentru care ai aplicat. De cele mai multe ori, aici vei găsi cele mai multe noutăți.

    2. Exersează-ți răspunsurile

    Știi doar că mai toate interviurile, pe lângă elementul surpriză, au și o serie de întrebări cheie. Vino cu răspunsurile de acasă, exersează-le cu un prieten sau în fața oglinzii. Astfel, în momentul interviului, vei fi mai sigur pe tine și vei părea mai competent în ochii potențialilor angajatori.

    3. Fii sigur pe tine!

    Nu inspira nesiguranță! Și, cel mai ușor să faci asta este să eviți folosirea expresiilor de genul „sper", „poate", „să îmi dau seama" etc.

    4. NU întreba de salariu!

    Este un mare turnoff pentru angajatori. Concentrează-te pe a-i face să te vrea în echipa lor. Îți vor spune chiar ei, la un moment dat, în cadrul discuției și despre remuneraţie.

    5. Follow-up-ul

    E penibil să pleci de la interviu și să aștepți să fii căutat, în cazul în care ai fost „admis". O abordare benefică este ca atunci când pleci de acolo să întrebi când ai putea primi un răspuns, când vei ști ce decizie au luat. Ulterior, trimite-le un email de mulțumiri. „Insistențele" făcute profesionist pot să te ajute să obții jobul.

    Follow-up-ul este însă o chestiune delicată. Începe chiar de la primul contact cu angajatorul, când ai aflat că a pus la dispoziție un post și ți-ai trimis CV-ul. Nu suna după ce ai făcut asta, ca să vezi dacă a fost recepționat. Asigură-te că, prin ceea ce ai trimis, îi vei face pe ei să fie interesați de tine și să te cheme la un interviu.

    Să nu uităm, totuși, că procesul de recrutare pentru un job se aseamănă cu un proces clasic de vânzare, în care candidații trebuie să urmeze o serie de pași. Un element pe care mulți îl omit sau îl percep greșit este chiar acest follow-up. Nu face și tu ca ei!

    Unde greșesc candidații sau ce să ai grijă să nu faci

    Principalele greșeli pe care le poate face un candidat pe parcursul unui proces de recrutare sunt legate de așteptări și managementul emoțional al întregului proces.

    Una dintre cele mai frecvente ține de un nivel greșit de așteptare legat de frecvență și rapiditatea cu care va primi răspunsurile, iar în lipsa acestora acumularea unui nivel ridicat de frustrare care poate afecta întreg procesul de căutare a unui job în continuare.

    A insista cu prea multe emailuri sau telefoane mi se pare riscul cel mai mare, putând avea un efect contrar celui așteptat.

    În egală măsură, absența unei scrisori de mulțumire și de reconfirmare a interesului, în special după interviu, poate avea același efect, sugerând lipsă de interes.

    Trei beneficii ale follow-up-ului

    Principalele beneficii ar fi legate de faptul că această practică confirmă interesul pentru jobul disponibil, confirmă înțelegerea cerințelor jobului și subliniază avantajele sale (mai ales după interviu) și, nu în ultimul rând, poate asigura o colaborare pe termen mai lung, pentru alte posturi disponibile în cadrul aceleiaşi companii.

    Cât de important este follow-up-ul pentru un angajator? Poate schimba părerea acestuia?

    Principalul mesaj pe care îl transmite această abordare este legat de interes, e totodată și o confirmare a unei abordări profesionale a lucrurilor.

    TAGS:
    02.02.2016
    ECOnomist.md
    Share:
    Comentarii

    articol form name icon
    articol form email icon
    articol form message icon
    Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate *

    Instruire

    Vezi toate

    Cursuri video

    contabilsef.md

    Mai detaliat
    ContabilSef Logo

    Contabilsef.md este pagina web destinată contabililor, auditorilor, consultanților fiscali și specialiștilor în resurse umane. Vizitând pagina noastră, vă veți extinde cunoștințele privind contabilitatea, impozitarea, modul corect de organizare a evidenței contabile, întocmirea completă și corectă a rapoartelor și declarațiilor fiscale și multe alte. Totodată puteți găsi o mulțime de materiale relevante legate de aplicarea legislației fiscale și cea a muncii.

    ContabilSef LogoContabilSef Logo
    +373 22224937+373 60347700
    office@contabilsef.md

    Chișinău, str. Mitropolit
    Varlaam 65, of.313, MD-2001

    Despre noi

    • Contacte
    • Consultații online
    • Termeni și condiții
    • Despre noi

    Noutăţi

    • Contabilsef.md
    • Știri

    Articole

    • Contabilitate
    • Fiscalitate
    • Întrebări-Răspunsuri
    • Resurse Umane
    • Sinteza Monitorului Oficial
    • Diverse

    Informaţii utile

    • Indicatori fiscali
    • SNC 2020
    • Formulare
    • Modele de contracte
    • Planul de conturi
    • Legislația

    Contacte

    +373 22224937+373 60347700
    office@contabilsef.md

    Chișinău, str. Mitropolit
    Varlaam 65, of.313, MD-2001

    2023 © ContabilSef

    With CreativSoft