37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Atenție! Modificări în Regulamentul cu privire la SIA „e-Factura”

Atenție! Modificări în Regulamentul cu privire la SIA „e-Factura”

12.06.20152.772 views Contabilsef.md
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Potrivit Ordinului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat nr. 481 din 05.06.2015, au fost făcute completări în Regulamentul cu privire la Sistemul informaţional automatizat de creare şi circulaţie a facturilor şi facturilor fiscale electronice „e-Factura", aprobat prin Ordinul IFPS nr.562 din 04.04.2014.

Astfel, conform completării punctului 8, liniuța 2 al Regulamentului menționat, în cazul facturilor/facturilor fiscale electronice pentru prestări de servicii (pentru care nu este necesară aplicarea semnăturii digitale a Cumpărătorului) eliberate la adresa Cumpărătorilor - utilizatori ai sistemului, care şi-au manifestat acceptul de a primi facturi/facturi fiscale electronice în raport cu Furnizorul respectiv, Furnizorul va avea posibilitatea de a alege opţiunea „Ciclu mic", ce va asigura atribuirea facturii/facturii fiscale electronice a statutului „Finisată", atât la Furnizor, cât şi la Cumpărător, fără aplicarea semnăturii digitale a Cumpărătorului.

Totodată, prin completarea punctului 30, se menționează că în cazul facturilor/facturilor fiscale electronice pentru prestări de servicii, pentru care nu este obligatorie aplicarea semnăturii digitale a Cumpărătorului, data primirii acestora de către Cumpărător o constituie data recepţionării acestora în compartimentul „Finisate" la Cumpărător.

Prezentul ordin a fost publicat în Monitorul Oficial de astăzi, 12 iunie 2015 și intră în vigoare din data publicării.

Potrivit Ordinului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat nr. 481 din 05.06.2015, au fost făcute completări în Regulamentul cu privire la Sistemul informaţional automatizat de creare şi circulaţie a facturilor şi facturilor fiscale electronice „e-Factura", aprobat prin Ordinul IFPS nr.562 din 04.04.2014.

Astfel, conform completării punctului 8, liniuța 2 al Regulamentului menționat, în cazul facturilor/facturilor fiscale electronice pentru prestări de servicii (pentru care nu este necesară aplicarea semnăturii digitale a Cumpărătorului) eliberate la adresa Cumpărătorilor - utilizatori ai sistemului, care şi-au manifestat acceptul de a primi facturi/facturi fiscale electronice în raport cu Furnizorul respectiv, Furnizorul va avea posibilitatea de a alege opţiunea „Ciclu mic", ce va asigura atribuirea facturii/facturii fiscale electronice a statutului „Finisată", atât la Furnizor, cât şi la Cumpărător, fără aplicarea semnăturii digitale a Cumpărătorului.

Totodată, prin completarea punctului 30, se menționează că în cazul facturilor/facturilor fiscale electronice pentru prestări de servicii, pentru care nu este obligatorie aplicarea semnăturii digitale a Cumpărătorului, data primirii acestora de către Cumpărător o constituie data recepţionării acestora în compartimentul „Finisate" la Cumpărător.

Prezentul ordin a fost publicat în Monitorul Oficial de astăzi, 12 iunie 2015 și intră în vigoare din data publicării.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...