6 dorinţe psihologice pe care să mizezi în marketing!
Strategiile de
marketing de calitate sunt cele pe care mizăm pentru afaceri de succes, pentru
afaceri conduse cu toată eficienţa. Un aspect esenţial pe care punem accentul
în mod continuu în marketing este cel reprezentat de suma de dorinţe
psihologice care pot determina clienţii pasivi să devină clienţi activi.
Iată şi şase
dorinţe psihologice importante pe care putem miza în elaborarea de strategii de
marketing care să returneze rezultate cât mai bune:
1. Cei mai
mulţi clienţi vor ca problemele lor să dispară cât mai rapid. Dacă aveţi
produse sau servicii care să elimine probleme reale, acestea devin surse
importante de profit.
2. Clienţii
doresc să se simtă respectaţi, valoraţi, să fie complimentaţi.
3. Clienţii au
nevoie de afecţiune şi iubire, aşa că produsele şi serviciile care le asigură
şanse mai multe de succes în viaţa lor amoroasă sunt unele cu şanse mari să
deţină niveluri înalte de vânzări.
4. Clienţii mai
doresc să se simtă în siguranţă, acasă, în conducerea unei afaceri, în mersul
carierei lor, când achiziţionează un produs, când folosesc anumite servicii ş.a.m.d.
5. Mai mult, o
altă dorinţă psihologică pe care mizăm în mod substanţial este cea referitoare
la necesitatea de acord cu ceilalţi din jurul lor. Clienţii nu doresc să rămână
în urmă aşa că vor fi tentaţi să achiziţioneze produsele populare şi pe care
ceilalţi le preferă. Mulţi doresc să fie în trend cu noutăţile aşa că şanse
mari au şi produsele inovative.
6. Nu în
ultimul rând, clienţii adoră surprizele şi concursurile, oportunităţi ce le
permit să evadeze din rutină. Şi aceasta este o dorinţă pe care o puteţi
valorifica prin intermediul ofertelor, promoţiilor, concursurilor şi
reducerilor constante. Mult succes!