37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Regulamentul privind utilizarea, administrarea și dezvoltarea Portalului guvernamental al antreprenorului, în vigoare

Regulamentul privind utilizarea, administrarea și dezvoltarea Portalului guvernamental al antreprenorului, în vigoare

03.07.2020689 views
(1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Conform Monitorului Oficial din 3 iulie 2020, prin Hotărârea nr.412 din 24.06.2020 s-a aprobat Regulamentul privind utilizarea, administrarea și dezvoltarea Portalului guvernamental al antreprenorului.

Regulamentul privind utilizarea, administrarea și dezvoltarea Portalului guvernamental al antreprenorului stabilește modul de utilizare, administrare și dezvoltare a Portalului guvernamental al antreprenorului, precum și atribuțiile, drepturile și responsabilitățile subiecților participanți la raporturile aferente proceselor respective.

Portalul reprezintă un sistem informațional constituit dintr-un ansamblu de resurse și tehnologii informaționale, mijloace tehnice de program și metodologii, aflate în interconexiune, destinat a oferi persoanelor juridice și persoanelor fizice ce desfășoară activitate de întreprinzător un mecanism eficient, fiabil și modern de obținere, prin intermediul unui punct de acces, a informațiilor oficiale de interes public și a informațiilor documentate despre sine, disponibile în cadrul registrelor și sistemelor informaționale ale furnizorilor de date.

Pentru mai multe informații, accesați Regulamentul aici.

Prezenta hotărâre a intrat în vigoare la data de 3 iulie 2020.

Conform Monitorului Oficial din 3 iulie 2020, prin Hotărârea nr.412 din 24.06.2020 s-a aprobat Regulamentul privind utilizarea, administrarea și dezvoltarea Portalului guvernamental al antreprenorului.

Regulamentul privind utilizarea, administrarea și dezvoltarea Portalului guvernamental al antreprenorului stabilește modul de utilizare, administrare și dezvoltare a Portalului guvernamental al antreprenorului, precum și atribuțiile, drepturile și responsabilitățile subiecților participanți la raporturile aferente proceselor respective.

Portalul reprezintă un sistem informațional constituit dintr-un ansamblu de resurse și tehnologii informaționale, mijloace tehnice de program și metodologii, aflate în interconexiune, destinat a oferi persoanelor juridice și persoanelor fizice ce desfășoară activitate de întreprinzător un mecanism eficient, fiabil și modern de obținere, prin intermediul unui punct de acces, a informațiilor oficiale de interes public și a informațiilor documentate despre sine, disponibile în cadrul registrelor și sistemelor informaționale ale furnizorilor de date.

Pentru mai multe informații, accesați Regulamentul aici.

Prezenta hotărâre a intrat în vigoare la data de 3 iulie 2020.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...