37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Regulament privind prelungirea calculării, raportării și achitării impozitelor, taxelor și altor plăți obligatorii în contextul situației epidemiologice (COVID-19)

Regulament privind prelungirea calculării, raportării și achitării impozitelor, taxelor și altor plăți obligatorii în contextul situației epidemiologice (COVID-19)

23.04.2021969 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Conform Monitorului Oficial din 23 aprilie 2021, a fost publicat Ordinul nr. 219 din 20.04.2021 cu privire la aprobarea Regulamentului privind procedura de prelungire a termenului de prezentare a dărilor de seamă fiscale și a termenului de stingere a obligațiilor fiscale pentru achitarea impozitelor, taxelor și altor plăți obligatorii.

Prezentul Regulament este elaborat pentru cazurile imposibilității calculării, raportării și achitării impozitelor, taxelor și altor plăți obligatorii în contextul situației epidemiologice (COVID-19), având ca bază pct. 15 din Dispoziția nr. 2 din 8 aprilie 2021 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova.

Solicitarea de prelungire a termenului se efectuează prin depunerea unei cereri, conform modelului stabilit în anexa la prezentul Regulament, cu anexarea copiei certificatului medical și confirmării de la medicul de familie, potrivit căreia conducătorul întreprinderii (reprezentantul acestuia) și/sau o altă persoană cu func܊ie de răspundere a acestuia a beneficiat de concediu medical în legătură cu tratamentul virusului SARS-CoV-2.

Pentru mai multe informații, vedeți Regulamentul aici.

Prezentul Ordin a intrat în vigoare la data de 23 aprilie 2021.

Conform Monitorului Oficial din 23 aprilie 2021, a fost publicat Ordinul nr. 219 din 20.04.2021 cu privire la aprobarea Regulamentului privind procedura de prelungire a termenului de prezentare a dărilor de seamă fiscale și a termenului de stingere a obligațiilor fiscale pentru achitarea impozitelor, taxelor și altor plăți obligatorii.

Prezentul Regulament este elaborat pentru cazurile imposibilității calculării, raportării și achitării impozitelor, taxelor și altor plăți obligatorii în contextul situației epidemiologice (COVID-19), având ca bază pct. 15 din Dispoziția nr. 2 din 8 aprilie 2021 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova.

Solicitarea de prelungire a termenului se efectuează prin depunerea unei cereri, conform modelului stabilit în anexa la prezentul Regulament, cu anexarea copiei certificatului medical și confirmării de la medicul de familie, potrivit căreia conducătorul întreprinderii (reprezentantul acestuia) și/sau o altă persoană cu func܊ie de răspundere a acestuia a beneficiat de concediu medical în legătură cu tratamentul virusului SARS-CoV-2.

Pentru mai multe informații, vedeți Regulamentul aici.

Prezentul Ordin a intrat în vigoare la data de 23 aprilie 2021.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...