Serviciul Fiscal de Stat a actualizat Registrul riscurilor publicat pe pagina sa oficială. Conform noii versiuni, au fost eliminate patru riscuri. Acestea se referă la fluctuația necontrolată a cadrelor calificate, riscurile de fraudă aferent activității executorilor judecătorești în cadrul conlucrării cu SFS și/sau desfășurarea activității profesionale în vederea recuperării restanțelor unde statul are calitate de creditor, implimentarea modificărilor fără a fi testate, precum și intervențiile neautorizate în sistemele informaționale.
Totodată, au fost incluse șase riscuri noi. Acestea privesc evaluarea insuficienta a decalajului de competente in raport cu nevoile institutionale, calcularea eronată a salariului, nerespectarea procedurii de depunere a declarațiilor cu privire la impozitul pe venit de către persoanele fizice (cetățeni), utilizarea serviciului de cloud personal și emailului personal în rețeaua internă a SFS, folosirea emailului corporativ în afara rețelei instituționale, utilizarea fișierelor Excel cu macros-uri nesigure și expunerea datelor la atacuri cibernetice prin accesarea rețelei de internet nesecurizate.