Platforma digitală de achiziții publice, actualizată cu noi funcționalități
Instituția Publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (I.P. „CTIF”) a realizat actualizările platformei digitale de achiziții publice, planificate pentru perioada 06.08.2021- 09.08.2021. Toate sarcinile înaintate au fost realizate cu succes, astfel fiind funcționale următoarele extensii și componente:
- extinderea funcționalului de divizare a lotului, care aduce realocarea procesului de achiziții într-un proces separat; ajustarea Sistemului la cerințele legislative, în ceea ce privește procesul de evaluare a ofertelor (devine obligatorie declarația de conflict de interese);
- completarea funcționalului cu posibilitatea de a anula oferta/ lotul, prin expedierea intenției de anulare și prin posibilitatea de confirmare/revocare a acțiunii;
- îmbunătățirea sistemului prin extinderea modelelor de date pentru elementul de cost, licitație și ofertă;
- îmbunătățirea funcționalității de determinare a liniei bugetare, prin adăugarea unor parametri adiționali;
- îmbunătățirea funcționalității de gestiune a planului de achiziții publice prin adăugarea unor parametri adiționali.
Menționăm că lucrările de administrare și plasare a îmbunătățirilor în cadrul Unității Centrale de Date MTender au avut loc în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 705/2018 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului Informațional Automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender) și Hotărârea Guvernului nr. 986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul Informațional Automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender).