37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi generale   »   Peste 100 000 de apeluri recepționate de către Centrul Unic de Apel al SFS în primele 6 luni ale anului 2020

Peste 100 000 de apeluri recepționate de către Centrul Unic de Apel al SFS în primele 6 luni ale anului 2020

26.08.2020537 views Serviciul Fiscal de Stat
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat este o modalitate de comunicare directă și operativă a instituției cu beneficiarii principali ai serviciilor noastre – contribuabilii.

  Oferirea mediului extern a unei singure linii telefonice gratuite (080001525) permite eficientizarea procesului de comunicare a instituției cu contribuabilii. Centrul Unic de Apel al SFS oferă consultații în domeniul aplicării legislației fiscale, oferă suport tehnic în utilizarea serviciilor fiscale electronice, recepționează sesizările de nerespectare a legislației fiscal, precum și cazurile de corupție admise de către angajații SFS.

  În perioada 01.01.2020 - 31.07.2020, Centrul Unic de Apel al SFS a înregistrat 100 672 de apeluri, dintre care:

• Întrebări ce țin de legislația fiscală - 28814 apeluri

  • o apeluri din partea persoanelor fizice -  17414 apeluri
  • o apeluri din partea persoane juridice - 11400 apeluri

• Asistență tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice – 71582 apeluri

  • o asistență tehnică cu privire la Declarația electronică – 10379 apeluri
  • o asistență tehnică cu privire la e-Factura – 7562 apeluri
  • o asistență tehnică „Altele” - 53641 apeluri

• Sesizări cu privire la cazuri de evaziune fiscală și de nerespectare a legislației fiscal – 254 apeluri

• Semnalări cu privire la situații de conflict și de corupție din partea funcționarilor fiscali – 22 apeluri

Totodată, pentru a putea fi semnalate cazurile de corupție din partea funcționarilor fiscali sau situațiile de conflict, vă îndemnăm să alegeți Butonul 4.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...