Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat este o modalitate de comunicare directă și operativă a instituției cu beneficiarii principali ai serviciilor noastre – contribuabilii.
Oferirea mediului extern a unei singure linii telefonice gratuite (080001525) permite eficientizarea procesului de comunicare a instituției cu contribuabilii. Centrul Unic de Apel al SFS oferă consultații în domeniul aplicării legislației fiscale, oferă suport tehnic în utilizarea serviciilor fiscale electronice, recepționează sesizările de nerespectare a legislației fiscal, precum și cazurile de corupție admise de către angajații SFS.
În perioada 01.01.2020 - 31.07.2020, Centrul Unic de Apel al SFS a înregistrat 100 672 de apeluri, dintre care:
• Întrebări ce țin de legislația fiscală - 28814 apeluri
- o apeluri din partea persoanelor fizice - 17414 apeluri
- o apeluri din partea persoane juridice - 11400 apeluri
• Asistență tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice – 71582 apeluri
- o asistență tehnică cu privire la Declarația electronică – 10379 apeluri
- o asistență tehnică cu privire la e-Factura – 7562 apeluri
- o asistență tehnică „Altele” - 53641 apeluri
• Sesizări cu privire la cazuri de evaziune fiscală și de nerespectare a legislației fiscal – 254 apeluri
• Semnalări cu privire la situații de conflict și de corupție din partea funcționarilor fiscali – 22 apeluri
Totodată, pentru a putea fi semnalate cazurile de corupție din partea funcționarilor fiscali sau situațiile de conflict, vă îndemnăm să alegeți Butonul 4.