37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Modificarea Regulamentului cu privire la eşalonarea stingerii datoriilor majorărilor de întârziere față de BASS

Modificarea Regulamentului cu privire la eşalonarea stingerii datoriilor majorărilor de întârziere față de BASS

24.01.2022219 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

În Monitorul Oficial din data de 21 ianuarie 2022, a fost publicat Ordinul nr. 8-A din 13.01.2022 referitor la modificarea Regulamentului cu privire la eşalonarea stingerii datoriilor majorărilor de întîrziere (penalităţilor) faţă de bugetul asigurărilor sociale de stat.

Potrivit modificărilor operate, după încheieirea Acordului, acesta se înregistrează de către aparatul central al Casei Naționale de Asigurări Sociale în Registrul de evidenţa a contractelor, ulterior fiind remise în adresa structurii teritoriale 2 exemplare a Acordului semnat cu scrisoarea de însoțire în adresa plătitorului, structurii teritoriale a CNAS și Serviciului Fiscal de Stat. După recepţionare, structura teritorială înmânează un exemplar plătitorului şi alt exemplar, la care se anexează cererea, se păstrează în dosarul plătitorului.

Concomitent, CNAS este în drept de a rezolvi acţiunea Acordului, în cazul în care plătitorul nu respectă prevederile acestuia. Rezoluțiunea Acordului se efectuează printr-o declaraţie în formă scrisă, care se remite de CNAS plătitorului, structurii teritoriale CNAS şi Serviciului Fiscal de Stat. Declaraţia reprezintă temei pentru efectuarea înregistrărilor de rigoare în Registrul de evidenţa a contractelor.

Regulamentul poate fi accesat aici.

În Monitorul Oficial din data de 21 ianuarie 2022, a fost publicat Ordinul nr. 8-A din 13.01.2022 referitor la modificarea Regulamentului cu privire la eşalonarea stingerii datoriilor majorărilor de întîrziere (penalităţilor) faţă de bugetul asigurărilor sociale de stat.

Potrivit modificărilor operate, după încheieirea Acordului, acesta se înregistrează de către aparatul central al Casei Naționale de Asigurări Sociale în Registrul de evidenţa a contractelor, ulterior fiind remise în adresa structurii teritoriale 2 exemplare a Acordului semnat cu scrisoarea de însoțire în adresa plătitorului, structurii teritoriale a CNAS și Serviciului Fiscal de Stat. După recepţionare, structura teritorială înmânează un exemplar plătitorului şi alt exemplar, la care se anexează cererea, se păstrează în dosarul plătitorului.

Concomitent, CNAS este în drept de a rezolvi acţiunea Acordului, în cazul în care plătitorul nu respectă prevederile acestuia. Rezoluțiunea Acordului se efectuează printr-o declaraţie în formă scrisă, care se remite de CNAS plătitorului, structurii teritoriale CNAS şi Serviciului Fiscal de Stat. Declaraţia reprezintă temei pentru efectuarea înregistrărilor de rigoare în Registrul de evidenţa a contractelor.

Regulamentul poate fi accesat aici.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...