37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   MNotify – Serviciul guvernamental de notificare electronică, în vigoare

MNotify – Serviciul guvernamental de notificare electronică, în vigoare

19.06.2020906 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Conform Monitorului Oficial din 19 iunie 2020, prin Hotărârea nr.376 din 10.06.2020, a fost aprobat Conceptul serviciului guvernamental de notificare electronică (MNotify) și Regulamentul privind modul de funcționare și utilizare a serviciului guvernamental de notificare electronică (MNotify).

Instituția Publică „Agenția de Guvernare Electronică” este desemnată în calitate de posesor și deținător al serviciului guvernamental de notificare electronică (MNotify).

Persoanele fizice și persoanele juridice de drept privat care dețin sisteme informaționale pot solicita Instituției Publice „Agenția de Guvernare Electronică” încheierea unui contract privind prestarea serviciilor de notificare.

Serviciul guvernamental de notificare electronică (MNotify) (în continuare – serviciul MNotify) reprezintă o soluție informatică din categoria Guvern către Cetățean (G2C) și Guvern către Business (G2B) și are ca obiectiv principal asigurarea necesităților informatice și informaționale pentru realizarea procesului de notificare.

Scopul serviciului MNotify este de a oferi autorităților și instituțiilor publice, precum și persoanelor fizice și persoanelor juridice de drept privat un mecanism eficient, fiabil și modern de notificare a destinatarilor prin intermediul diverselor canale de notificare.

Sarcinile de bază realizate de serviciul MNotify sunt:
1) eficientizarea procesului de notificare a beneficiarilor de servicii publice;
2) asigurarea transmiterii notificărilor prin diverse canale de notificare;
3) transmiterea automatizată către destinatari a notificărilor din sistemele informaționale automatizate integrate cu serviciul MNotify;
4) transmiterea către destinatari a notificărilor din interfața web a serviciului MNotify, în cazul prestatorilor de servicii publice ce nu dețin sisteme informaționale pentru integrare cu serviciul MNotify;
5) facilitarea interacțiunii rapide dintre prestatorii de servicii publice și beneficiarii acestora;
6) asigurarea confidențialității, securității și protecției datelor cu caracter personal a informațiilor din notificări;
7) ținerea evidenței informațiilor aferente procesului de notificare;
8) generarea de statistici și rapoarte;
9) asigurarea interconexiunii cu alte sisteme informaționale de stat în scopul notificărilor.

Prezenta Hotărâre a intrat în vigoare la data de 19 iunie 2020.

Conform Monitorului Oficial din 19 iunie 2020, prin Hotărârea nr.376 din 10.06.2020, a fost aprobat Conceptul serviciului guvernamental de notificare electronică (MNotify) și Regulamentul privind modul de funcționare și utilizare a serviciului guvernamental de notificare electronică (MNotify).

Instituția Publică „Agenția de Guvernare Electronică” este desemnată în calitate de posesor și deținător al serviciului guvernamental de notificare electronică (MNotify).

Persoanele fizice și persoanele juridice de drept privat care dețin sisteme informaționale pot solicita Instituției Publice „Agenția de Guvernare Electronică” încheierea unui contract privind prestarea serviciilor de notificare.

Serviciul guvernamental de notificare electronică (MNotify) (în continuare – serviciul MNotify) reprezintă o soluție informatică din categoria Guvern către Cetățean (G2C) și Guvern către Business (G2B) și are ca obiectiv principal asigurarea necesităților informatice și informaționale pentru realizarea procesului de notificare.

Scopul serviciului MNotify este de a oferi autorităților și instituțiilor publice, precum și persoanelor fizice și persoanelor juridice de drept privat un mecanism eficient, fiabil și modern de notificare a destinatarilor prin intermediul diverselor canale de notificare.

Sarcinile de bază realizate de serviciul MNotify sunt:
1) eficientizarea procesului de notificare a beneficiarilor de servicii publice;
2) asigurarea transmiterii notificărilor prin diverse canale de notificare;
3) transmiterea automatizată către destinatari a notificărilor din sistemele informaționale automatizate integrate cu serviciul MNotify;
4) transmiterea către destinatari a notificărilor din interfața web a serviciului MNotify, în cazul prestatorilor de servicii publice ce nu dețin sisteme informaționale pentru integrare cu serviciul MNotify;
5) facilitarea interacțiunii rapide dintre prestatorii de servicii publice și beneficiarii acestora;
6) asigurarea confidențialității, securității și protecției datelor cu caracter personal a informațiilor din notificări;
7) ținerea evidenței informațiilor aferente procesului de notificare;
8) generarea de statistici și rapoarte;
9) asigurarea interconexiunii cu alte sisteme informaționale de stat în scopul notificărilor.

Prezenta Hotărâre a intrat în vigoare la data de 19 iunie 2020.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...