37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Instrucțiunea cu privire la modul de expediere și recepționare a documentelor electronice prin SIA CCDE. Vezi proiectul

Instrucțiunea cu privire la modul de expediere și recepționare a documentelor electronice prin SIA CCDE. Vezi proiectul

12.11.2020970 views
(1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Proiectul Ordinului SFS cu privire la aprobarea Instrucțiunii cu privire la modul de expediere și recepționare a documentelor electronice prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice a fost plasat pe www.sfs.md la data de 10 noiembrie 2020.

Serviciul Fiscal de Stat, în conformitate cu prevederile art.32 alin.(3) din Legea cu privire actele normative nr.100 din 22 decembrie 2017, prezintă pentru consultare publică proiectul de ordin cu privire la aprobarea Instrucțiunii cu privire la modul de expediere și recepționare a documentelor electronice prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice. 

Instrucțiunea stabileşte modul de expediere şi recepţionare a documentelor electronice între Serviciul Fiscal de Stat, Banca Națională a Moldovei, bănci, prestatorii de servicii de plată, executori judecătorești și autoritățile publice emitente de mandate de executare, precum şi regulile de utilizare a sistemului informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice (în continuare – SIA CCDE).

SIA CCDE oferă posibilitatea înregistrării informaţiilor parvenite de la participanți la sistem despre deschiderea, modificarea şi închiderea conturilor bancare/de plăţi ale persoanelor fizice şi juridice străine care nu dispun de obiecte impozabile, nu au obligaţii fiscale şi lipsesc în SISFS, inclusiv pentru persoanele fizice rezidente care deţin act de identitate provizoriu (Formularul nr.9), precum şi înregistrarea informaţiei despre conturile bancare/de plăţi altele decât cele ce se iau conform art.167 alin.(1) din Codul fiscal.

În acest sens, Serviciul Fiscal de Stat invită toate părțile interesate să prezinte obiecții și propuneri atât pe suport de hârtie, cât şi în format electronic pînă la data de 15.11.2020, inclusiv. 

Perioada: de la 10.11.2020 până la 15 noiembrie 2020

Persoana responsabilă: 
Diana Baesu,
Inspector Direcția generală metodologie proceduri fiscale,
tel: 022-82-34-10,
email: diana.baesu@sfs.md

Proiectul Ordinului SFS cu privire la aprobarea Instrucțiunii cu privire la modul de expediere și recepționare a documentelor electronice prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice a fost plasat pe www.sfs.md la data de 10 noiembrie 2020.

Serviciul Fiscal de Stat, în conformitate cu prevederile art.32 alin.(3) din Legea cu privire actele normative nr.100 din 22 decembrie 2017, prezintă pentru consultare publică proiectul de ordin cu privire la aprobarea Instrucțiunii cu privire la modul de expediere și recepționare a documentelor electronice prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice. 

Instrucțiunea stabileşte modul de expediere şi recepţionare a documentelor electronice între Serviciul Fiscal de Stat, Banca Națională a Moldovei, bănci, prestatorii de servicii de plată, executori judecătorești și autoritățile publice emitente de mandate de executare, precum şi regulile de utilizare a sistemului informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice (în continuare – SIA CCDE).

SIA CCDE oferă posibilitatea înregistrării informaţiilor parvenite de la participanți la sistem despre deschiderea, modificarea şi închiderea conturilor bancare/de plăţi ale persoanelor fizice şi juridice străine care nu dispun de obiecte impozabile, nu au obligaţii fiscale şi lipsesc în SISFS, inclusiv pentru persoanele fizice rezidente care deţin act de identitate provizoriu (Formularul nr.9), precum şi înregistrarea informaţiei despre conturile bancare/de plăţi altele decât cele ce se iau conform art.167 alin.(1) din Codul fiscal.

În acest sens, Serviciul Fiscal de Stat invită toate părțile interesate să prezinte obiecții și propuneri atât pe suport de hârtie, cât şi în format electronic pînă la data de 15.11.2020, inclusiv. 

Perioada: de la 10.11.2020 până la 15 noiembrie 2020

Persoana responsabilă: 
Diana Baesu,
Inspector Direcția generală metodologie proceduri fiscale,
tel: 022-82-34-10,
email: diana.baesu@sfs.md

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...