37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Excluderea aplicării ștampilei pe actele emise de SFS

Excluderea aplicării ștampilei pe actele emise de SFS

13.06.2022318 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Serviciul Fiscal de Stat prezintă pentru consultare publică proiectul cu privire la modificarea unor ordine aferent eliminării utilizării ștampilei de către contribuabili în raport cu Serviciul Fiscal de Stat.

Astfel, necesitatea de aplicare a ștampilei urmează a fi exclusă din documente ca:

  • Cererea privind modificarea termenului de stingere a obligației fiscale prin eşalonare sau amînare şi procedura examinării acesteia (Ordinul IFPS nr. 1030/2016);
  • Hotărârea cu privire la executarea silită a obligaţiei  fiscale a contribuabilului (Ordinul IFPS NR.143/2002);
  • Anexele nr. 7.2, 7.3, 8, 9 și 13 la Instrucțiunea privind evidența obligațiilor față de buget (Ordinul IFPS nr. 400/2014);
  • Instrucţiunea privind modul de expediere şi recepţionare a documentelor prin sistemul informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice (Ordinul SFS nr. 582/2020);
  • Formularul tipizat al Dării de seamă pe taxele pentru resursele naturale şi a Instrucţiunii privind modul de completare şi de prezentare a acesteia (Ordinul SFS nr. 376/2020);
  • Formularul UNIF21 – Dare de seamă fiscală unificată/(Declaraţia) şi a Modului de completare a acesteia (Ordinul SFS nr. 370/2020);
  • Formularul Declaraţiei privind TVA şi a Modului de completare a Declaraţiei privind TVA (Ordinul IFPS nr. 1164/2012) etc.

Data limită pentru comentarii: 17.06.2022

Persoana responsabilă:
Irina Cebaniuc (Inspector principal) 
Tel .  022 823 414/ Email: irina.cebaniuc@sfs.md

Serviciul Fiscal de Stat prezintă pentru consultare publică proiectul cu privire la modificarea unor ordine aferent eliminării utilizării ștampilei de către contribuabili în raport cu Serviciul Fiscal de Stat.

Astfel, necesitatea de aplicare a ștampilei urmează a fi exclusă din documente ca:

  • Cererea privind modificarea termenului de stingere a obligației fiscale prin eşalonare sau amînare şi procedura examinării acesteia (Ordinul IFPS nr. 1030/2016);
  • Hotărârea cu privire la executarea silită a obligaţiei  fiscale a contribuabilului (Ordinul IFPS NR.143/2002);
  • Anexele nr. 7.2, 7.3, 8, 9 și 13 la Instrucțiunea privind evidența obligațiilor față de buget (Ordinul IFPS nr. 400/2014);
  • Instrucţiunea privind modul de expediere şi recepţionare a documentelor prin sistemul informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice (Ordinul SFS nr. 582/2020);
  • Formularul tipizat al Dării de seamă pe taxele pentru resursele naturale şi a Instrucţiunii privind modul de completare şi de prezentare a acesteia (Ordinul SFS nr. 376/2020);
  • Formularul UNIF21 – Dare de seamă fiscală unificată/(Declaraţia) şi a Modului de completare a acesteia (Ordinul SFS nr. 370/2020);
  • Formularul Declaraţiei privind TVA şi a Modului de completare a Declaraţiei privind TVA (Ordinul IFPS nr. 1164/2012) etc.

Data limită pentru comentarii: 17.06.2022

Persoana responsabilă:
Irina Cebaniuc (Inspector principal) 
Tel .  022 823 414/ Email: irina.cebaniuc@sfs.md

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...