37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Eficientizarea comunicării între auditor și beneficiar la implementarea proiectelor din cadrul Programelor de cooperare transfrontalieră şi transnațională

Eficientizarea comunicării între auditor și beneficiar la implementarea proiectelor din cadrul Programelor de cooperare transfrontalieră şi transnațională

11.11.2020495 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Proiectul Ordinului cu privire la aprobarea Procedurii privind modul de comunicare a auditorilor cu beneficiarii în procesul implementării Programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională este elaborat de Ministerul Finanțelor.

Necesitatea elaborării proiectului ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Procedurii privind modul de comunicare a auditorilor cu beneficiarii în procesul implementării Programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională este generată de constatările de audit expuse în „Audit Report on the system audit of year 2020 of Interreg – Danube Transnational Programme carried out in accordance with Article 127 (1) of Regulation (EU) No 1303/2013”, conform cărora Republica Moldova urmează să stabilească o procedură de comunicare între auditorii și beneficiarii de proiecte prin care beneficiarii sînt informați referitor la verificările la fața locului în cadrul Programelor de cooperare transfrontalieră şi transnaţională.

Astfel, conform recomandărilor înaintate ca rezultat al auditului prenotat efectuat, precum și în temeiul prevederilor pct. 20 al Regulamentului cu privire la implementarea programelor de cooperare transfrontalieră şi transnaţională finanțate de Uniunea Europeană, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.576/2017, a fost elaborat proiectul ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Procedurii privind modul de comunicare a auditorilor cu beneficiarii în procesul implementării Programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională.

Scopul acestei proceduri se concentrează pe comunicarea între auditor și beneficiarul de proiecte în legătură cu verificarea cheltuielilor efectuate de către beneficiar la implementarea proiectelor din cadrul Programelor de cooperare transfrontalieră şi transnațională.

Data limită pentru comentarii: 23.11.2020

Persoane responsabile
Ala Vizir,
Consultant principal, Secţia politici contabile şi audit,
tel. 022 26 27 60,
e-mail: ala.vizir@mf.gov.md

Proiectul Ordinului cu privire la aprobarea Procedurii privind modul de comunicare a auditorilor cu beneficiarii în procesul implementării Programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională este elaborat de Ministerul Finanțelor.

Necesitatea elaborării proiectului ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Procedurii privind modul de comunicare a auditorilor cu beneficiarii în procesul implementării Programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională este generată de constatările de audit expuse în „Audit Report on the system audit of year 2020 of Interreg – Danube Transnational Programme carried out in accordance with Article 127 (1) of Regulation (EU) No 1303/2013”, conform cărora Republica Moldova urmează să stabilească o procedură de comunicare între auditorii și beneficiarii de proiecte prin care beneficiarii sînt informați referitor la verificările la fața locului în cadrul Programelor de cooperare transfrontalieră şi transnaţională.

Astfel, conform recomandărilor înaintate ca rezultat al auditului prenotat efectuat, precum și în temeiul prevederilor pct. 20 al Regulamentului cu privire la implementarea programelor de cooperare transfrontalieră şi transnaţională finanțate de Uniunea Europeană, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.576/2017, a fost elaborat proiectul ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Procedurii privind modul de comunicare a auditorilor cu beneficiarii în procesul implementării Programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională.

Scopul acestei proceduri se concentrează pe comunicarea între auditor și beneficiarul de proiecte în legătură cu verificarea cheltuielilor efectuate de către beneficiar la implementarea proiectelor din cadrul Programelor de cooperare transfrontalieră şi transnațională.

Data limită pentru comentarii: 23.11.2020

Persoane responsabile
Ala Vizir,
Consultant principal, Secţia politici contabile şi audit,
tel. 022 26 27 60,
e-mail: ala.vizir@mf.gov.md

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...