Serviciul Fiscal de Stat comunică despre inițierea procesului de elaborare a proiectului Ordinului privind modificarea Ordinului nr. 309 din 01.08.2022 cu privire la aprobarea componenței Consiliului de soluționare a disputelor în cadrul Serviciului Fiscal de Stat.
În acest sens, Serviciul Fiscal de Stat invită toate părțile interesate să prezinte propuneri și sugestii la adresa electronică nicolae.dascal@sfs.md, până la data de 5 decembrie, inclusiv.
Amintim, potrivit Regulamentului privind organizarea și funcționarea Consiliului de soluționare a disputelor în cadrul Serviciului Fiscal de Stat, aprobat prin Ordinul SFS nr. 327/2018, Consiliul este format din președintele Consiliului, şefii direcţiilor cu atribuţii de elaborare sau implementare a metodologiilor de control fiscal, de management a riscurilor, de examinare a contestațiilor şi a subdiviziunii juridice din cadrul Serviciului Fiscal de Stat, precum și cel puţin 3 reprezentanţi ai asociaţiilor din mediul de afaceri cu relevanţă pentru domeniul fiscal, avînd între 7-9 membri în total.
În activitatea sa, Consiliul are următoarele atribuții:
- examinează contestațiile depuse în conformitate cu prevederile art.2741 din Codul fiscal;
- examinează actele aferente cazului;
- ține evidența și sistematizează deciziile emise în Consiliu;
- depistează situații care pot constitui practici defectuoase în domeniul controlului de stat și le prezintă spre examinare Consiliului național de soluţionare a disputelor în domeniul controlului de stat.