37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi generale   »   Centrul unic de apel al SFS – modalitate de comunicare directă și operativă cu contribuabilii

Centrul unic de apel al SFS – modalitate de comunicare directă și operativă cu contribuabilii

24.11.2021402 views SFS
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat reprezintă o modalitate de comunicare directă și operativă cu beneficiarii principali ai serviciilor autorității fiscale. Linia telefonică gratuită (0 8000 1525) permite eliminarea neclarităților privind determinarea specialistului necesar și numărul potrivit pentru a-l contacta.

Pe parcursul primelor trei trimestre ale anului 2021, de către operatorii Centrului unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat au fost recepționate 131 399 apeluri de la contribuabili, din care:

  • consultații în domeniul legislației fiscale - 34 029;
  • asistență tehnică - 96 995;
  • semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale - 365;
  • semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali - 9;
  • verificarea timbrelor de acciz - 1.

Serviciul Fiscal de Stat precizează că, referitor la apelurile privind raportarea faptelor ilegale din partea angajaților Serviciului Fiscal de Stat, urmare a cercetărilor de serviciu întreprinse, nici în unul din cazuri informația nu s-a confirmat.

Totodată, pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:

Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale, care va avea următoarele compartimente:

  • Informații privind impozitul pe venit;
  • Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
  • Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
  • Alte întrebări.

Butonul 2 - Asistența Tehnică;

Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale;

Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali;

Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz.

Programul de lucru al operatorilor Centrului corespunde cu programul de lucru al instituției și este anunțat de către robotul telefonic persoanelor care apelează în afara orelor de program.

Totodată, robotul telefonic oferă și informația cu privire la depunerea petițiilor în cadrul Serviciului Fiscal de Stat.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...