37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   Cabinetul personal al contribuabilului: compartimentele „Tabloul bord” și „Date personale”

Cabinetul personal al contribuabilului: compartimentele „Tabloul bord” și „Date personale”

08.12.2021318 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Prezentul articol surprinde informații despre primele două compartimentele ale sistemului „Cabinetul personal al contribuabilului”, și anume: compartimentul „Tabloul bord” și compartimentul „Date personale”.

Compartimentul „Tabloul bord”

Drept urmare a acceptării Termenilor și condițiilor de utilizare se va deschide pagina principală a sistemului – „Tabloul de bord”. În compartimentul respectiv se afișează următoarele rubrici definitivate:

  • companiile favorite, setate individual de către fiecare utilizator pentru comoditatea accesării rapide a companiilor cu care cel mai frecvent se lucrează;
  • servicii fiscale electronice pentru utilizator în calitate de persoană fizică.

Compartimentul „Date personale”

Pasul1: Pentru accesarea compartimentelor din cadrul sistemului se va verifica datele personale și se va completa datele de contact ale utilizatorului, în cazul în care acestea lipsesc. Pentru aceasta se va accesa compartimentul „Date personale” din dreapta-sus a sistemului.

Compartimentul „Date personale” reflectă datele de identificare ale titularului contului de utilizator (persoana fizică), și anume: Nume și Prenume, IDNP, data nașterii, genul, adresa de domiciliu, oficiul de deservire fiscala la care se deservește, precum și datele de contact: e-mail, telefon mobil, telefon fix.

Datele personale sunt necesar a fi verificate și în caz de necorespundere de contactat Centrul Unic de Apel la numărul de telefon 080001525. Datele de contact sunt redactabile și urmează a fi completate, dacă lipsesc, sau modificate în cazul în care nu corespund.

Pasul 2: Câmpurile din rubrica „Date de contact” sunt obligatorii. Pentru utilizatorii care au deținut acces la serviciile fiscale electronice, până la implementarea „Cabinetului personal al contribuabilului”, datele se vor autocompleta în celulele necesare și va fi suficient doar de verificat corectitudinea acestora. In cazul în care acestea lipsesc, se vor completa manual de către titularul contului de utilizator și se va accesa opțiunea „Salvează”.

In cazul în care se va încerca accesarea următorului compartiment din cadrul „Cabinetului personal al contribuabilului”, însă datele de contact nu sunt complete, sistemul va afișa mesajul de atenționare precum că câmpurile e-mail și telefon mobil sunt obligatorii.

Pasul 3: După indicarea și salvarea datelor de contact, va fi necesar accesarea linkului parvenit pe poșta electronică și numai după aceasta e-mailul se va modifica.

Nota! In cazul în care nu poate fi identificată în cutia poștală electronică scrisoarea de confirmare a adresei de e-mail, se va accesa opțiunea „Transmite e-mailul încă o dată”, plasata sub boxa „e-mail”, fie se va verifica cutia neagră cu scrisorile marcate ca „SPAM”.

Prezentul articol surprinde informații despre primele două compartimentele ale sistemului „Cabinetul personal al contribuabilului”, și anume: compartimentul „Tabloul bord” și compartimentul „Date personale”.

Compartimentul „Tabloul bord”

Drept urmare a acceptării Termenilor și condițiilor de utilizare se va deschide pagina principală a sistemului – „Tabloul de bord”. În compartimentul respectiv se afișează următoarele rubrici definitivate:

  • companiile favorite, setate individual de către fiecare utilizator pentru comoditatea accesării rapide a companiilor cu care cel mai frecvent se lucrează;
  • servicii fiscale electronice pentru utilizator în calitate de persoană fizică.

Compartimentul „Date personale”

Pasul1: Pentru accesarea compartimentelor din cadrul sistemului se va verifica datele personale și se va completa datele de contact ale utilizatorului, în cazul în care acestea lipsesc. Pentru aceasta se va accesa compartimentul „Date personale” din dreapta-sus a sistemului.

Compartimentul „Date personale” reflectă datele de identificare ale titularului contului de utilizator (persoana fizică), și anume: Nume și Prenume, IDNP, data nașterii, genul, adresa de domiciliu, oficiul de deservire fiscala la care se deservește, precum și datele de contact: e-mail, telefon mobil, telefon fix.

Datele personale sunt necesar a fi verificate și în caz de necorespundere de contactat Centrul Unic de Apel la numărul de telefon 080001525. Datele de contact sunt redactabile și urmează a fi completate, dacă lipsesc, sau modificate în cazul în care nu corespund.

Pasul 2: Câmpurile din rubrica „Date de contact” sunt obligatorii. Pentru utilizatorii care au deținut acces la serviciile fiscale electronice, până la implementarea „Cabinetului personal al contribuabilului”, datele se vor autocompleta în celulele necesare și va fi suficient doar de verificat corectitudinea acestora. In cazul în care acestea lipsesc, se vor completa manual de către titularul contului de utilizator și se va accesa opțiunea „Salvează”.

In cazul în care se va încerca accesarea următorului compartiment din cadrul „Cabinetului personal al contribuabilului”, însă datele de contact nu sunt complete, sistemul va afișa mesajul de atenționare precum că câmpurile e-mail și telefon mobil sunt obligatorii.

Pasul 3: După indicarea și salvarea datelor de contact, va fi necesar accesarea linkului parvenit pe poșta electronică și numai după aceasta e-mailul se va modifica.

Nota! In cazul în care nu poate fi identificată în cutia poștală electronică scrisoarea de confirmare a adresei de e-mail, se va accesa opțiunea „Transmite e-mailul încă o dată”, plasata sub boxa „e-mail”, fie se va verifica cutia neagră cu scrisorile marcate ca „SPAM”.

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...