37.9k
Home  »  Noutăţi  »  Noutăţi ContabilȘef   »   SFS organizează consultări publice cu privire la modificarea Instrucțiunii privind modul de expediere și recepționare a documentelor prin SIA CCDE

SFS organizează consultări publice cu privire la modificarea Instrucțiunii privind modul de expediere și recepționare a documentelor prin SIA CCDE

12.02.2021538 views
(Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Anunțul privind inițierea elaborării proiectului Ordinului SFS cu privire la modificarea Instrucțiunii privind modul de expediere și recepționare a documentelor prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice aprobat prin Ordinul SFS nr. 582 din 24.11.2020 a fost plasat pe www.sfs.md la data de 11.02.2021.

Această Intrucțiune stabileşte modul de expediere şi recepţionare a documentelor electronice între Serviciul Fiscal de Stat, Banca Națională a Moldovei, bănci, prestatorii de servicii de plată, executori judecătorești și autoritățile publice emitente de mandate de executare, precum şi regulile de utilizare a sistemului informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice (în continuare – SIA CCDE).

SIA CCDE oferă posibilitatea înregistrării informaţiilor parvenite de la participanți la sistem, după caz, despre deschiderea, modificarea şi închiderea conturilor bancare/de plăţi ale persoanelor fizice şi juridice străine care nu dispun de obiecte impozabile, nu au obligaţii fiscale şi lipsesc în SISFS, inclusiv pentru persoanele fizice rezidente care deţin act de identitate provizoriu (Formularul nr.9), precum şi înregistrarea informaţiei despre conturile bancare/de plăţi altele decât cele prevăzute de art.167 alin.(1) din Codul fiscal. Participanții la sistem, în aceeaşi zi sau în ziua următoare lucrătoare din momentul săvîrşirii acţiunii, vor expedia documentele electronice prin SIA CCDE.

Prin prezenta, Serviciul Fiscal de Stat comunică despre inițierea procesului de elaborare a proiectului Ordinului SFS cu privire la modificarea Instrucțiunii privind modul de expediere și recepționare a documentelor prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice aprobat prin Ordinul SFS nr. 582 din 24.11.2020.

În acest sens, Serviciul Fiscal de Stat invită toate părțile interesate să prezinte propuneri și sugestii la adresa electronică diana.baesu@sfs.md, pînă la data de 14.02.2021.

Perioada: de la 11.02.2021 pînă la 14.02.2021, ora 11.00

Statut: inițierea elaborării proiectului

Persoana responsabilă: 
Diana Baesu,
Inspector al Direcției proceduri evidență și arierate din cadrul Direcției generale metodologia proceduri fiscale,
Tel.: 022 82 34 10,
E-mail: diana.baesu@sfs.md

Anunțul privind inițierea elaborării proiectului Ordinului SFS cu privire la modificarea Instrucțiunii privind modul de expediere și recepționare a documentelor prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice aprobat prin Ordinul SFS nr. 582 din 24.11.2020 a fost plasat pe www.sfs.md la data de 11.02.2021.

Această Intrucțiune stabileşte modul de expediere şi recepţionare a documentelor electronice între Serviciul Fiscal de Stat, Banca Națională a Moldovei, bănci, prestatorii de servicii de plată, executori judecătorești și autoritățile publice emitente de mandate de executare, precum şi regulile de utilizare a sistemului informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice (în continuare – SIA CCDE).

SIA CCDE oferă posibilitatea înregistrării informaţiilor parvenite de la participanți la sistem, după caz, despre deschiderea, modificarea şi închiderea conturilor bancare/de plăţi ale persoanelor fizice şi juridice străine care nu dispun de obiecte impozabile, nu au obligaţii fiscale şi lipsesc în SISFS, inclusiv pentru persoanele fizice rezidente care deţin act de identitate provizoriu (Formularul nr.9), precum şi înregistrarea informaţiei despre conturile bancare/de plăţi altele decât cele prevăzute de art.167 alin.(1) din Codul fiscal. Participanții la sistem, în aceeaşi zi sau în ziua următoare lucrătoare din momentul săvîrşirii acţiunii, vor expedia documentele electronice prin SIA CCDE.

Prin prezenta, Serviciul Fiscal de Stat comunică despre inițierea procesului de elaborare a proiectului Ordinului SFS cu privire la modificarea Instrucțiunii privind modul de expediere și recepționare a documentelor prin sistemul informațional automatizat de creare și circulație a documentelor electronice aprobat prin Ordinul SFS nr. 582 din 24.11.2020.

În acest sens, Serviciul Fiscal de Stat invită toate părțile interesate să prezinte propuneri și sugestii la adresa electronică diana.baesu@sfs.md, pînă la data de 14.02.2021.

Perioada: de la 11.02.2021 pînă la 14.02.2021, ora 11.00

Statut: inițierea elaborării proiectului

Persoana responsabilă: 
Diana Baesu,
Inspector al Direcției proceduri evidență și arierate din cadrul Direcției generale metodologia proceduri fiscale,
Tel.: 022 82 34 10,
E-mail: diana.baesu@sfs.md

Comentarii

Înregistrare

Restabilirea parolei

Se încarcă...