Prima  |  Noutăţi  |  Noutăţi generale  |  Comerțul online. Care sunt criteriile după care plasează comenzi cumpărătorii din Europa

Comerțul online. Care sunt criteriile după care plasează comenzi cumpărătorii din Europa

06.02.2018   180  BizLaw.md
imprimare

Aproape trei sferturi dintre cumpărătorii europeni, aleg să facă achiziţii online de la comercianţi internaţionali, în timp ce aproximativ jumătate dintre utilizatorii de smartphone au realizat plăţi prin telefon, arată rezultatele studiului anual UPS Europe Pulse of the Online Shopper pe 2017, scrie agerpres.ro.

În acelaşi context, 96% dintre cumpărătorii online fac achiziţii din marketplace, platforme online pentru terţi comercianţi. 67% dintre aceştia pun alegerea pe seama faptului că preţurile sunt mai bune, iar 43% au indicat gama mai largă de produse din fiecare categorie.

Principalele motive care stau la baza opţiunilor de achiziţie online pentru 71% dintre cumpărătorii europeni sunt preţurile mai bune şi dorinţa de a cumpăra un anumit brand sau produs.

Potrivit studiului citat, argumentele cumpărătorilor, atunci când fac achiziţii de la comercianţi dintr-o altă ţară, includ: siguranţa plăţilor (75%), precizarea clară a costului total al comenzii, inclusiv taxele şi comisioanele (72%), o politică de retur transparentă (63%), conversia preţurilor în moneda locală (63%) şi rapiditatea livrării (62%).

De asemenea, mai mult de jumătate (52%) dintre cumpărătorii online din Europa, iau în considerare opţiunile de livrare oferite, atunci când caută şi selectează produse online, în timp ce 75% cred că returul gratuit este important. În plus, 63% dintre cumpărători sunt interesaţi de serviciile de expediere a coletelor la adrese alternative cu program prelungit, dacă taxele sunt mai mici decât în cazul livrării la domiciliu.

Cercetarea de specialitate relevă, totodată, că 43% dintre utilizatorii de smartphone au făcut achiziţii de pe telefon, aceştia folosind dispozitivele mobile pentru mai multe activităţi legate de shopping, inclusiv pentru a localiza magazine sau pentru a obţine informaţii legate de anumite magazine (78%), pentru a urmări o comandă (78%) şi pentru a compara preţurile (75%).

Studiul UPS Pulse of the Online Shopper evaluează obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor de la pre-cumpărare la post-livrare. Rezultatele din 2017 se bazează pe un sondaj comScore în rândul a peste 6.400 de cumpărători online din Europa, din şase ţări (Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania şi Marea Britanie).

comScore este o companie lider în domeniul evaluărilor transfrontaliere, care măsoară audienţele, brandurile şi comportamentul consumatorilor de pretutindeni. Compania are peste 3.200 de clienţi şi o amprentă globală în peste 75 de ţări, iar acţiunile sale sunt tranzacţionate în prezent la OTC Market.

Comentarii Adaugă comentariu
 
Nume, Prenume *: E-mail:
Comentariu * caractere rămase  
© 2018 Contabil Şef. Toate Drepturile Rezervate.